Anna Westerhout

Als kind wilde ik al juf worden. Ik had in groep 4 de meest fantastische juf van de hele wereld. Haar naam was juf Liesbeth en ik zal haar nooit vergeten. Ze zorgde ervoor dat ik elke dag met veel plezier naar school ging. Dat wil ik ook in mijn onderwijs. Ik wil alles uit de kinderen halen, maar wil ook dat ze met veel plezier naar school gaan. Mijn LIO-stage op de Dolfijn beviel erg goed. Ik was dolblij dat ik, na mijn stage, aangenomen werd en als “echte” juf groep 4 mocht lesgeven. Na al die ervaring opgedaan te hebben tijdens mijn studie, was ik nu echt verantwoordelijk voor een klas. Deze verantwoordelijkheid neem ik erg serieus. Ik wil de kinderen graag goed voorbereiden op de toekomst. Elk jaar is dat weer een enorme uitdaging. Geen enkel jaar is hetzelfde, ook al draai ik eenzelfde leerjaar. Er zijn altijd nieuwe ontwikkelingen die ik graag volg, maar de grootste uitdaging vind ik in de kinderen.