Tatum Zell

Al van kleins af aan weet ik dat ik leerkracht wilde worden. Het enthousiasme, de eigen wijsheid en de eerlijkheid van kinderen spreken mij erg aan. Ik vind het leuk om iets bij te kunnen dragen aan de toekomst van een kind. Als leerkracht vind ik het belangrijk om een leerzame, gezellige en veilige sfeer te creëren in de klas. Op de Dolfijn krijg ik de vrijheid om mijzelf te blijven ontwikkelen als leerkracht, maar ook als intern begeleider. Ik vind het een uitdaging om samen met de leerling, ouders en leerkrachten te zoeken naar oplossingen en mogelijkheden wanneer een leerling vastloopt in zijn ontwikkeling. Zo kan elke leerling succeservaringen opdoen, op zijn eigen manier en tempo. Dit alles doe ik graag in een omgeving waarin innovatie gebruikt wordt om het maximale uit de leerlingen én de leerkrachten te halen.