Jolanda van der Pol

Hallo, ik ben Jolanda van der Pol. Van mijn 10e tot mijn 12e jaar heb ik in Iran gewoond vanwege het werk van mijn vader. Daar kreeg ik les van een juf uit Nederland. Dit werk wilde ik ook gaan doen, in het buitenland! Van dit laatste is het nooit gekomen maar juf ben ik wel geworden.

De eerlijkheid, leergierigheid maar vooral de humor van kinderen maakt dit werk zo ontzettend leuk. In mijn klas merk ik dat geen een kind hetzelfde is, sommige hebben wat extra nodig. Dit kan een aai over de bol zijn of soms meer! Momenteel werk ik met kinderen in de leeftijd van 5-6 jaar en 13-14 jaar. Deze combinatie werkt uitstekend en in beide taken is het werk ontwikkelingsgericht. Veel lessen worden gegeven in het kader van een thema en dit vind ik een zeer prettige manier van werken.

Alles gecombineerd: begrip en ervaring met andere culturen en geloven, met plezier werken met kinderen, de betrokkenheid met  ouders en bevlogen collega`s om me heen maakt het werken op OBS de Dolfijn fantastisch! Een multiculturele school, de afspiegeling van onze Nederlandse maatschappij.